آغاز دوره‌های آموزش خانواده در مدارس روانسر
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

امان‌الله فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در روانسر از آغاز دوره‌های آموزش خانواده در مدارس شهرستان روانسر خبر داد.

وی ادامه داد: به‌منظور ارتقای سطح دانش و مهارت اولیا در زمینه‌های تربیت فرزندان، دوره‌های آموزش خانواده در مدارس شهرستان روانسر آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر از برگزاری دوره‌های آموزش خانواده با رویکردی نو و متناسب با نیاز خانواده‌ها در مدارس این شهرستان خبر داد.

فرجی افزود: این دوره‌ها با اولویت مدارس ابتدایی و برای اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی در آبان ماه سال‌جاری در دبستان‌های شهرستان روانسر انجام می‌پذیرد.

به گفته این مسئول، دوره‌های مذکور در راستای آشنایی هر چه بیشتر والدین با قوانین و مقررات آموزش و پرورش و مراحل رشد فرزندان در نظر گرفته شده که با حضور مدرسان رسمی آموزش خانواده تشکیل می‌شود.

وی بیان داشت: اولیای دانش‌آموزان طی چهار جلسه از دوره‌های مذکور در مراکز پیش دبستانی، 6 جلسه در دبستان‌ها، 6 جلسه در دبیرستان اول و پنج جلسه در دبیرستان دوره آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر یادآور شد: در کلاس‌های آموزش خانواده علاوه بر تدریس مسائل روان‌شناسی و رشد کودک و نوجوان؛ آشنایی با حقوق متقابل خانه و مدرسه، بهداشت روحی و روانی خانواده‌ها و والدین در خصوص آسیب‌های اجتماعی، نقش مخرب ماهواره در تخریب بنیان خانواده، تربیت دینی در خانواده، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر نیز آموزش داده می‌شود.

فرجی افزود: برای اولیای شرکت‌کننده در کلاس‌های آموزش خانواده گواهی‌نامه حضور در کلاس‌های آموزش خانواده صادر و صدور گواهی‌نامه برای اولیای شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی منوط به حضور آنان در دوسوم جلسات آموزشی است.

این مسئول در پایان اضافه کرد: بیش از 24 دوره آموزش خانواده در سال تحصیلی گذشته با شرکت بیش از سه هزار و 764 نفر با احتساب تکرار شرکت‌کنندگان در دوره‌های روان‌شناسی، تربیت دینی، آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در مدارس این شهرستان برگزار شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com